Wracamy z bardzo dobrze przyjętym przez Partnerów cyklem szkoleń biznesowych; Akademia Sprzedawcy: Skuteczna sprzedaż w cyfrowych czasach. Zawsze staramy się zaprosić ciekawych gości, którzy w inspirujący sposób pokazują nam oblicze zmian, których jesteśmy obecnie świadkami. Sprzedaż rozwiązań B2B IT zmieniła się, tak jak wiele innych dziedzin czy gałęzi przemysłu. Razem z ekspertami chcemy przyjrzeć się tym zmianom.
Akademia jest organizowana przy wsparciu Dell EMC.
Szkolenia są bezpłatne, dedykowane dla działów sprzedaży.
Już dzisiaj zachęcamy do rezerwacji termin u Państwa opiekuna handlowego w S4E.
Dlaczego warto zwrócić uwagę na naszą inicjatywę szkoleniową?
Znaczenie cyfrowych kanałów komunikacji w branży B2B radykalnie wzrosło od początku kryzysu związanego z COVID-19. Podobnie jak prawie każdym sektorze, przejście na model sprzedaży zdalnej zrodził się z konieczności. Co ciekawe sprzedawcy B2B zareagowali z zadziwiającą szybkością: około 90 procent z nich pracuje obecnie z wykorzystaniem wideokonferencji, narzędzi social selling, content marketingu i innych rozwiązań z obszaru digital.
Nieodwracalne zmiany postaw klientów powodują, że siły handlowe oczekują obecnie silniejszego niż kiedykolwiek wsparcia w zakresie marketingu i szczególności content marketingu. Dostawcy, którzy zapewniają swoim nabywcom doskonałe wrażenia cyfrowe, są ponad dwukrotnie częściej wybierani na głównego dostawcę niż ci, którzy zapewniają kiepskie doświadczenia użytkownika. Cyfrowa rewolucja wymaga uwypukliła wagę trzech rzeczy, które kupujący cenią najbardziej: szybkość, przejrzystość i fachowa wiedza. Te priorytety są teraz bardziej aktualne niż kiedykolwiek.
Nowa normalność to nowe oczekiwania klientów
Warto zastanowić się jak dostosować sprzedaż B2B do nowej normy życia w warunkach COVID-19:
A / To nie jest czas kiedy propozycje sprzedaży spłyną same
Warto opracować j kompleksowe podejście do kontaktu z klientami i generowania leadów ze wszystkich możliwych kanałów digital.
B / Solidny, spójny proces to podstawa
Świat po COVID jest ekstremalnie konkurencyjny. Każda transakcja liczy się bardziej niż kiedykolwiek. Tym samym nie ma miejsca na improwizację i działanie bez spójnego procesu BI (Business Inteligence). Oczywiście każda firma jest inna jednak fundament pracy nad leadem jest często podobny; Początkowy kontakt i etap zrozumienia potrzeb, Wstępna rozmowa telefoniczna / spotkanie, Demo produktu, Rozmowy z interesariuszami, Obliczenia zwrotu z inwestycji, PoC, pomoc przy wdrożeniu rozwiązania etc. Za każdym z takich punktów stoi masa danych. Praca bez ich wykorzystania - skazana jest dzisiaj na porażkę.
C/ Jedyną stałą zmienną - jest ciągła zmiana
Warto przygotować się na zmianę potrzeb potencjalnych klientów.
Wszystkie rozmowy dotyczące sprzedaży muszą opierać się o czynnik dynamizmu i odporności.
Warto zadać sobie pytanie -> W jaki sposób możesz dostosować swój sposób sprzedaży do obaw klientów i wyzwań jakie przed nimi stoją w dobie post COVID.
D/ Podział na marketing i sprzedaż nie ma już sensu
Handlowcy sami widzą wagę content marketingu i kanałów digital. To znaczne skrócenie czasu i spora oszczędność - wymaga jednak stałego generowania wysokiej jakości treści oraz kontroli nad danymi. Dzisiaj zasoby marketingowe w B2B IT mogą by traktowane jako regularny dział sprzedaży - tyle, ze z zdaniami mającymi na celu budowanie wizerunku ekspertów sił handlowych.
Dlatego wracamy z cyklicznym programem szkoleń sprzedażowych.
Zdajemy sobie sprawę, że przemodelowanie technik sprzedaży dla wielu firm jest dzisiaj priorytetem.
Zapraszam do kontaktu
Agata Kubiesa-Krzosa
Dell EMC product manager
+48 669 206 406
agata.kubiesa-krzosa@s4e.pl
Źródła; https://mck.co/30rynq2